Hemmadag

Ja det blev en hemmadag i dag oxå. Skönt! När älsklingen åkte till jobbet strax efter 7 så låg jag och försökte somna om, vilket inte brukar vara några problem annars. Men i morse kunde jag inte somna om. Så när klockan var 7.30 kände jag mig hungrig. Så jag klev upp och gjorde i ordning te och macka och sen lade jag mig i soffan och kollade lite på Nyhetsmorgon innan jag somnade i soffan. Sov enda tills strax före 12. Jag har blivit så himla morgontrött. Det känns som att jag kan sova hur länge som helst på morgonen. När jag vaknade så hade jag väldigt ont långt nere i svanken och i bäckenet. Det var kanske inte så bra att sova i soffan. Så jag klev upp och satte på mig mitt bälte. Men det kändes värre med det på, så det åkte av igen. Det är jobbigt att ha så ont i ryggen att man har svårt att röra sig. Nätterna är hemska. Inatt högg det till så mycket när jag skulle vända mig att jag nästan skrek rätt ut.

När jag hade gjort mig i ordning så kom mamma förbi och hämtade mig och så åkte vi upp på ICA och handlade lite. Jag köpte bl.a. amningskupor, Edominsalva och BB läsnig. Så fick jag två babyoljor av mamma. Sen följde hon med mig hem och fikade. Det är faktiskt mysigt att ha mamma nära. ;)
När hon hade åkt så satte jag mig vid symaskinen och sydde in och la upp ett par byxor. När jag höll på med det så kom Kenneth hem. Så när jag var klar så gjorde vi mat och sen vart det mys i soffan! Nu kollar han på handboll och det tycker inte jag är så roligt, så jag surfar lite i stället..

Kommentarer
Postat av: Tina

En toppen-salva till babystjärten är Inotyol-salva som finns att köpa på apoteket. Den är suverän!!!

Vi köpte även vanlig olivolja där att ha istället för babyolja. Är ju helt naturligt med olivolja och inga tillsatser och så som det är i vanlig babyolja.

Lider med dig och ditt bäcken. Så jobbigt när man har ont!!

2008-01-18 @ 13:14:46
URL: http://tiniwinisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0