Drygt..

Så har min förkylning tagit om. Inte ett dugg kul! :/ Jag har varit täppt i näsan på kvällarna, men inte mer än så.
Men igår var jag riktigt täppt och mot kvällen kände jag mig febrig. Tror inte att jag har nån feber nu, men jag känner mig mosig i ansiktet. Trök!! Vaknade i morse och trodde nästan att jag skulle kvävas. Jag var som täppt i halsen. Jag kunde inte snyta ut nåt och inte heller få upp nåt ur halsen. Det måste ha suttit nånstans emellan. Har aldrig kännt sådär förr. Äckligt!!

Så var det fredag igen då! Dagarna bara svischar förbi..
I veckan har jag varit hem till farmor och grattat henne. Varit till Valbo med mamma och fått lite mer bäbiskläder.
Varit till Gävle med Sandra och Tina och lunchat. Varit till Maria och hälsat på henne och lilla Elvira. Vilket litet charmtroll hon är Elvira. :) Oxå har jag och K varit till Jenny och hämtat babyskyddet.
Så nu är vi faktiskt klar med så gott som alla förberedelser inför bäbisankomsten. :) Det känns skönt.
Idag har vi bilen inlämnad på VOLVO för att få krockkudden urkopplad. Sen är det bara att sätta babyskyddet på plats.

Helgen blir lugn vad jag vet. Känner inte att jag orkar göra så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0