Smärta

Usch vad jag har ont i min rygg nu. Det känns som att det blir värre för varje natt som går. Jag har så svårt att vända mig i sängen. Varje gång jag ska byta sovställning och kommer till ryggläge så hugger det till så fruktansvärt i svanskotan och rätt ut i bäckenet. Så sömnen blir verkligen rubbad, med tanke på att jag måste gå på toa typ varannan timme oxå. Det tar ett bra tag på morgonen när jag har gått upp innan jag kan gå någolunda normalt. Ibörjan vaggar jag fram som en gammal tant. Ser nog ganska rolig ut. Men jag ska väl inte klaga heller, vi kommer ju snart att få en bäbis :D. Idag är det 16 dagar kvar till beräknad BF :)

Helgen har varit jätte lugn. Vi har inte gjort nåt speciellt.
Igår hjälpte K pappa och Gunilla och flytta och efter det var han till Jädraås och tittade på rally. Men jag har bara varit hemma och vilat. Jag känner att jag måste vila lite på dagarna nu eftersom nattsömnen är mycket sämre. Jag är ju van att sova hela nätter annars..

Om en stund ska vi i alla fall åka till pappa och Gunilla och hälsa på. Jag är nyfiken på hur dom har fått till det i nya lägenheten.

Kommentarer
Postat av: Tina

Usch din stackare!!! Men snart så!!!

2008-02-03 @ 21:27:21
URL: http://tiniwinisen.blogg.se
Postat av: Anonym

Det låter rätt jobbigt å vara gravid :)...jag får ta smällen sen jag :)...Ska bli kul å träffas på torsdag, har inte pratat me Johnny, eftersom han inte kommit hem än..tror jag..men iaf, jag slutar kl 10 å är hemma vid 11 tiden, så jag å Stina surrade om att det vore bra att träffas vid 12 tiden i Sandviken...Så jag hoppas det blir en bra tid för alla...Slår en pling senare idag eller imorrn..nu ska jag ut å åka lite tåg JIIIPPPIIEEE!!! :)...Kram kram

2008-02-05 @ 08:25:25
Postat av: Mattias

Jaså har mina gamla promenaden-grannar flyttat? Hoppas de trivs o du får hälsa dem från mig nån gång :) Hoppas er lilling snart kommer ut så du slipper gå omkring och ha ont alltför länge.

2008-02-05 @ 18:05:09
URL: http://jack71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0