Dagen D

Ja då var den stora dagen här. Dagen då våran bebis är beräknad att komma. Men så kommer det nog inte att bli, för i min mage är det hur lugnt som helst. Jag tror faktiskt att jag kommer att gå över tiden minst en vecka. Jag hoppas ju inte att det blir så, men har en känsla av det.. Fast man vet ju aldrig.. Det kan ju faktiskt sätta igång precis när som helst.. Vi väntar med spänning. ;)

Idag har jag haft besök av Sandra, Stina, Tina och lilla Max. Det var så trevligt så! :) Vi åt grekisk sallad och fikade lite efter det. Kul var det att få besök i alla fall!

Nu såg jag att min älskling kom med bilen, så nu blir det till att fixa lite mat..

Håll tummarna att våran lilla bäs vill komma nu!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0