3 dagar kvar..

Till beräknad BF är det idag. :) Tror inte att det är nåt på G än i alla fall. I går trodde jag att det hade börjat eftersom jag kände som mensvärk och det gjorde ont ut i ryggen. Men det avtog efter typ två timmar och sen dess har jag inte känt nåt mer.
Det jag måste bli bättre på är att vila! Den här veckan har jag inte vilat nåt vad jag kan minnas.

I måndags var jag hemma och tog det lugnt. Men det var enda dagen.

I tisdags var jag till BM på morgonen och efter det var jag och hälsade på Stina i hennes nya lägenhet. Sandra kom oxå dit. Vi fikade och pratade och hade det trevligt!

I onsdags blev det en vända till Gävle igen och sista gången på Föräldrargruppen. BM gick igenom olika bedövningar inför förlossningen. Vi fick även träna andning och avslappning.

I går, torsdag följde jag med syrran till Köpis på förmiddagen.Vi gick omkring där och kikade, sen var vi även en sväng till Owes och en snabbis till Gävle. Vi kom inte hem förrens närmare 16 tiden. Eftersom jag visste att K skulle komma hem senast 16.30 och vi skulle ut och äta så hann jag inte vila nåt då heller.
När Älsklingen kom hem så hade han en bukett med röda rosor och en chokladask med sig till mig. Jag blev såå glad. :) Han är väldens bästa. Vi gjorde oss i ordning och fick för oss att vi skulle åka till Köpis en sväng och kolla på tv till sovrummet som vi har pratat om så länge. Så det gjorde vi och vi köpte till och med en. En 32 tums plattv blev det. :) Sen åt vi på Östens Pärla i Sandviken. Det var så gott med kinamat.

Idag har jag haft en hemmadag efter tre dar ute i farten. Kände att det var välbehövligt. Men dagen har gått så himla fort, så riktigt vilat har jag inte gjort.. Fy mig..

Men nu ska jag lägga mig i soffan igen och mysa med älsklingen!!

Trevlig helg alla!!!


 


Kommentarer
Postat av: Tina

Hoppas du får nytta av avslappningsskivan nu. Kom ihåg att vila vila vila!!!

2008-02-15 @ 23:46:04
URL: http://tiniwinisen.blogg.se
Postat av: Svägerskan Mia =)

Jag håller med föregående talare...vila vila vila och ät massor med pasta!!!! =) Massa myskramar från oss här uppe i norr/ Pöss

2008-02-16 @ 00:52:59
Postat av: Tina

Jasså fungerade dem inte. Vad trist!! Måste vara att ni har nån brandvägg eller nått sånt som protesterar.
Och du hinner nog inte få den bränd på skiva heller innan antar jag.

2008-02-17 @ 13:32:38
URL: http://tiniwinisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0