2 år

Idag har jag och Kenneth varit förlovade i 2 år och varit tillsammans i 2 ½.

Tiden går fort. Men jag minns det som igår.. Tiden med honom har absolut varit den bästa tiden i hela mitt liv.

Han är väldens underbaraste pojkvän och han gör mig så otroligt lycklig! Jag är fortfarande lika kär som när vi träffades, om inte mer till och med. ;) Jag hoppas att det alltid kommer att vara vi.
Och lyckan över att vi när som helst kommer att ha våran efterlängtade bebis hos oss gör mig alldeles rörd..
Jag är såå lycklig!! :D Det kan nog inte kännas bättre än så här!!


Kommentarer
Postat av: Tina

Grattis!!!
Är så glad för din skull. :-)
Och snart så har ni eran lill* hos er och den dagen kommer vara den bästa dagen i ert liv. :-D

2008-02-17 @ 19:52:24
URL: http://tiniwinisen.blogg.se
Postat av: thessan

Idag tycker jag att det ska komma en bebbe hör du det hahahahha. så glad för er skull och ser fram emot att få träffa en liten inom kort er oxå såklart men mest den lill;) så kläm fram den nu puss

2008-02-18 @ 09:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0