1 vecka

Ja idag blev lilla Alva 1 vecka gammal. Varför går tiden så fort?? Det känns som att det var typ 2 dagar sen hon kom. Vi har det i alla fall hur mysigt som helst här hemma jag och min lilla familj! :)
Allt går jätte bra. Amningen fungerar bra, även om jag har ganska ont i tuttarna och Alva är så snäll. Det är mest sova och äta som gäller för hennes del.
Gulsotsvärdet hade gått ner efter att vi var på BB och kollade det i måndags och hon hade gått upp mer i vikt. Så det känns jätte skönt. Så nu behöver vi inte åka in dit nåt mer. Vi måste bara hålla koll utifall hon skulle bli nå gulare. Men det har hon inte blivit som tur är.

Nu ska jag fortsätta mysa med mina älsklingar i soffan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0