Julbord

Var duktig igår och satte upp mina röda gardiner med sammetsmönter i vardagsrummet. Dom var för långa för vårat vardagsrum, så jag satte mig vid symasinen och fållade upp dem. K fick i uppgift att klippa av trådgardinen som även den var för lång. Fint blev det när det var klart! :) Tog fram några tomtar när vi var klara. Men det blev inte många. Jag tycker att det är gulligt med tomtar, men det blir lätt ett plottrigt intryck och det tycker jag verkligen inte om.

Nu väntar jag på att Sandra ska komma och hälsa på! :) Och ikväll är det dags för julbord med Kapseln. Jammi jammi..

Alva är pigg igen nu. Men igår var hon väldigt knällig och kinkig. Ingenting var bra.. Men sånna dagar kan väl alla ha.
Sen har hon börjat äta på nätterna igen och det är lite drygt. Hon vaknade både vid 01 och 05 i morse och var ledsen. Och det enda som går att söva henne med så är det välling. Hon tar ju inte napp heller. Men det kan ju vara så att eftersom inte har ätit sådär jättemycket mat de senaste dagarna så blir kanske lite hungrig på natten.
Jag hoppas iaf att det slutar snart..
Nu säger hon nästan mamma oxå. Mam mam säger hon. Gofisan min. :) Och så kan hon stå själv mot t.ex vardagsrumsbordet. Det går ju så himla fort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0