Jul jul strålande jul

Dan före dan före dopparedagen! Julafton om bara två dagar. Shit, vart tar tiden vägen??

Jag och K handlade all julmat idag. Men eftersom vi ska ha lite knytis så blev det inte alls så himla dyrt och det tackar man ju för. Klar med alla klappar är vi oxå. Så nu är det bara lite städning som är kvar imorgon. Sen är vi redo för att ha julafton här hemma! :) Känns lite ovant att inte vara tokstressad och ha jättemycket att göra såhär dagarna före.. Men det känns självklart skönt!

I dag har Tina och Sandra varit här och hälsat på! Vi fikade och hade det riktigt mysigt..
Annars har det väl inte hänt så mycket mer än det jag skrev i förra inlägget som skulle hända.
Svärisarna var ju här i helgen. Men det blev en kort vesit. Dom kom vid 18 i lördags. Jag kom inte hem förren vid 20.30 eftersom jag hade jobbat till 20 på Dressmann i Valbo.
På lördagen var vi en sväng till Valbo. Vi behövde några grejer från Ikea. Oxå hade vi en ett par klappar kvar att handla.
På kvällen var vi och åt på Napoleon i Sandviken. Pappa och Gunillar var oxå med. Efter det fikade vi hemma hos dom innan vi begav oss hemåt.
I går jobbade jag på kiosken mellan 09 och 13. Sen hälsade vi på mamma och Stig och vid 18 åkte Eva-Britt och Roger hemåt igen.

Nu ska jag mysa med älsklingen en stund i soffan innan det är läggdags!


Tror inte att det blir nåt mer bloggande för mig på några dagar, så GOD JUL på er alla!!!


Kommentarer
Postat av: Tina

God Jul på er oxå!!!

2008-12-23 @ 20:05:52
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0