Fattig

Ja då var man betydligt fattigre efter tandläkarbesöket och rotfyllningen. :( Hon hann iaf klart allt idag, så det känns skönt att inte böhöva komma dit en gång till. Men bara för det ville dom han betalt för allt den här gången i stället för uppdelat på två gånget som jag trodde. Men jag fick iaf delbetala på två gånger. Inte hade jag 3400:- på mig nu. Så jag betalade 1500:- och fick en räkning på drygt 2000:- med mig hem. Trodde att jag kunde betala den nästa månad, men förfallodagen var om 10 dagar. Dåligt tycker jag! Så det känns riktigt kul såhär dagarna före jul. SUCK!!!

Dagarna bara rusar förbi. Det är nåt varje dag!
I fredags var vi ju på julbord.
I lördags jobbade jag 9-15 och på kvällen var Marcus och Carro här. Vi åt middag och drack lite glögg och hade det riktigt trevligt!
söndagen var vi upp till Högbo på julmarknaden. Men det blev inte så länge för jag höll på att förfrysa mina fötter när vi gick omkring där. På kvällen skrev jag alla julkort.

I går var jag och Alvis på BVC på förmiddagen. Hon väger nu drygt 9500g och är 74cm lång. Hon växer så fint sa Anna. :)
När vi var klar där åkte vi och mamma till Köpis. Jag var tvungen att kolla efter nån klänning att ha på nyårsfesten. Faktiskt så hittade jag en som jag tror kommer att duga. Det var ju verkligen inte mycket att välja på..
dag har jag då varit och rotfyllt min tand. Klockan 15 ska jag jobba på kiosken. Bara för att syrran ville vara med Alva några timmar. Hon har ju knappt träffat henne sen hon öppnade kiosken. Så det var faktiskt min idé.
I morgon kommer först Sandra och Johnny hit och hälsar på. Det ska bli jättekul att fräffa Johhny, för det var så längesen. Sen på eftermiddagen kommer Anna och Tilda hit.
torsdag får vi besök av Hanna och Svea. Längesen vi träffade dom med.
 fredag ska jag jobba på Dressmann i Valbo 13-20. Och så kommer svärföräldrarna hit då och stannar över helgen! :)
Lördag är det inget planerat än..
söndag ska jag jobba 9-13. Och sen blir det umgås med svärisarna innan dom åker hem.

Som sagt, späckat schema..

Kommentarer
Postat av: Sophy

Hej hej!! Jag körde på vila, de gick bra de också..fortfarande lite snörvlig, men inget som jag inte kan stå ut med! Hoppas allt är bra såhär i juletider! God-Jul på er!! kramar

2008-12-21 @ 13:42:24
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0