Bättre

Tänkte försöka snabb blogga medans Alvis kryper omkring här på golvet.
Hon är iaf mycket bättre idag. Hon är sig själv igen.
Hon somnade vid 21 tiden igår. Hon fick en Alvedon 20.00. Hon vaknade en gång vid 04 och gnällde lite. Bytte blöja, gav henne en Alvedon och så gick jag runt med henne en liten stund. Sen lade jag henne och gav henne välling. Hon har egentligen slutat ätit på nätterna. Hon har inte gjort det på över en vecka. Men i natt gav jag henne iaf för att hon lättare skulle somna om. Och det gjorde hon. Sen sov hon till 09 i morse. Och idag har det varit full fart på henne. En massa massa bus. ;) Bättre går det att ge henne penicillinet oxå. I morse ville hon inte ha, men på eftermiddagen när jag skulle ge henne så gapade hon! ??? Duktig flicka!
Nu sitter hon på golvet framför tv:n och tittar på tecknat samtidigt som hon leker med ett cd fodral som hon har tagit i nedersta lådan i tv bänken. Lilla busen! ;)

I morgon tänkte jag "tomta" lite här hemma. Kanske lite tidigt, men vad gör väl det. Man vill ju hinna se sakerna ett tag. Och det är ju mysigast före jul.  För senare i veckan kommer jag nog inte att hinna.
Sandra kommer hit och hälsar på på fredag. På kvällen ska vi på julbord med Kenneths jobb.
På lördag ska jag jobba i kiosken mellan 9-15. Sen ska vi ha glöggkväll här hemma med Marcus och Carro.
På söndag har vi tänkt åka till Högbo och gå på julmarknaden. Jag har aldrig varit på den, så det skulle vara mysigt.

Nu ska jag ta hand om en lite kinkig tjej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0