Tisdag

Nu var det ett tag sen jag bloggade. Har inte haft tid. Det är nåt att göra hela tiden.
Vad har hänt då?
Vi har tapetserat klart i vardagsrummet. Det blev jätte fint! :)
I fredags fyllde syrran år, så då var vi dit och firade henne.
I lördags var jag och K in på Cityfesten. Alva sov hos mormor. Vi var hos Sandra och Patric före. Det var en jätte trevlig kväll. Men hemresan var dryg. 1:an från Gävle till Sandviken och taxi till Järbo. Men det gick det också.
I söndags var jag bakis. Fy fan alltså. :/
I går var vi till Anna och Anders. K och A var i väg och spelade tennis. Sen var vi förbi Sandra och Patric en sväng. Skulle hämta väskan vi lämnade där i lördags, men vi åkte hem utan den. Förvirrade??
Mycket mer än så har det väl inte hänt..

Alva sover fortfarande jätte bra i sin säng. Natten till igår somnade hon 20.30 och vaknade inte förren 05 första gången.
I går när hon skulle sova fick hon lite majsvälling för första gången. Det gick i. Så nu har vi tänkt att hon ska få det innan hon ska sova på kvällen i stället för tillägg.

Nu ska vi äta lite lunch innan jag och Alva ska åka hem till Tina och Max och hälsa på. Sandra, Stina och Matilda ska också dit. Ska bli kul att träffa dom och se hur mycket barnen har växt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0