Söndag

I torsdags var jag och Alva var till Gävle. Lunchade med Hanna och Svea. Sen kikade vi runt lite på stan. Jag köpte ett par stövlar. Senare tog jag en fika med Sandra innan vi begav oss hemåt.

I fredags var jag och Alva bara hemma. Gick bara en sväng till mamma och fikade lite. Passade på att sitta lite i solen medans den visade sig. På kvällen var vi bara hemma och tittade på film.

I går var jag och K på kräftskiva i Pers stuga utanför Ockelbo. Det var så himla gått med kräftor. Jag åt nog närmare 20 stycken. Vi var kvar till strax efter 00. Jag körde för K hade druckit lite. Mamma var hemma hos oss med Alva. Lillan sov så sött när vi kom hem.

I dag har vi bara varit hemma. Jag och Alva gick bara till ICA en sväng. K har klippt gräsmattan och håller på och grejar ute i garaget. Själv mår jag inte speciellt bra just nu. Satt ute i solstolen tidigare och råkade slumra till där och efter det fick jag ont i huvudet. Åt en kexchoklad nyss, men nu mår jag även illa.
Ska vila lite i soffan nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0