.....

Har inte haft nån riktig lust att blogga på senaste tiden. Är inte riktigt på humör nu heller. Men ska iaf uppdatera lite för min egen skull, så att jag kommer ihåg vad jag har haft för mig..

I går hade jag och Alva en hemmadag. Mamma kom förbi en sväng på eftermiddagen och drack lite kaffe med mig.

På kvällen hände nåt som inte var så kul med en massa missuppfattningar. Får se hur det blir bra igen.. :/ (Det har inte hänt nåt mellan mig och K om det var nån som trodde det).

I dag var jag och Alva till Sandviken och träffade pappa en snabbis. Fick en slant av honom eftersom den här månaden blev en riktig miss i ekonomin *suck*. Tur att man har världens snällaste pappa.
Var in på DM en sväng och pratade lite med T. Det vi pratade om var ju iaf positivt..Men vi får se hur det blir sen..
Sen gick vi in på Lindex där jag tänkte köpa västen jag provade i Gävle i torsdags. Men såklart så fanns den inte. Typiskt!
Så då åkte vi in till Köpis i stället. Precis när jag hade parkerat så såg jag Sandra ett par bilar längre bort. Tutade på henne och hon kom. Det visade sig att hon precis också hade parkerat och skulle in på Köpis. Så då kikade vi runt tillsammans såklart och lunchade även ihop. :) Tyvärr så fanns inte västen där heller, men i Gävle fanns den, så Sandra ska köpa den åt mig img. Så det blev inget shoppat för mig. Finns verkligen inte ekonomi för det nu.
Alva hon var så snäll hela tiden hon. Fast än hon håller på att få tänder. Gullungen min!
När vi kom hem åkte vi och handlade hela familjen! Sen var det hem och fixa mat och natta lillgumman.

Känner inte att det är så kul att blogga längre. Vill liksom inte skriva vad som helst eftersom man inte riktigt vet vilka som läser. Jag känner inte för att dela med mig av allt till vem som helst. Jag tycker att det borde gå att "skydda" vissa inlägg. Men eftersom det inte går?? lutar det åt att jag kommer att lösenordsskydda min blogg. Jag skriver endå bara för min egen skull och har inget behov av att andra läser.
Så kan ni inte läsa i fortsättningen så vet ni varför!!

Det var allt för idag!


Kommentarer
Postat av: therese

jag läser gumman håll mig underättad :)..pöss

2008-08-27 @ 13:29:54
Postat av: Tina

Hoppas det reder upp sig det där som känns jobbigt.

Jag läser ju gärna också och brukar vara rätt flitig iaf på att kommentera. ;-)

2008-08-30 @ 17:08:40
URL: http://tiniwinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0