Dop

Ja i dag ska vi på dop. Lilla Alma ska bli döpt. Klockan 14 ska vi vara i Bomhus kyrka.

I går var vi till Sandviken och beställde en tv. En 47 tums LG Scarlett. Så på måndag ska vi hämta den.
Efter det åkte vi hem till Anna och Anders. Jag och Alva var hemma med Anna och Tilda medans killarna var och spelade tennis.
När dom var klar åkte jag, K och Alva till Köpis en sväng. Vi hade inte köpt nån doppresent än, så det var vi tvungen att göra. Hittade iaf en gullig lamp/tavla.
På kvällen var vi bara hemma och tog det lugnt.

I morgon firar jag och älsklingen 3 år. Tänk att det redan har gått 3 år sedan vi blev ett par. Det här har verkligen varit de 3 bästa åren i mitt liv. Jag hoppas att det alltid kommer att vara vi.
Vi hade ju tänkt fira lite i morgon, men vi vet inte vad vi ska hitta på! Någon som har nåt bra förslag??
Först hade vi tänkt åka till Karlskoga och se på STCC. Men vi fick inga biljetter, så det blev det inget. Sen har vi funderat på att gå på bio och gå ut och äta. Men det går inga filmer som vi vill se nu..Så därför vet vi inte riktigt vad vi ska hitta på!
Jaja.. nåt mys blir det iaf.

Nu ska jag greja lite här hemma innan vi ska åka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0