6 månader

I dag blir Alva hela 6 månader. Guud vad tiden går fort!!
Vi var till BVC idag och hon fick träffa farbror doktorn. Allt såg så bra ut. :) Vi passade även på att väga och mäta. 8465 gram och 67,5 cm lång är lillan nu. Hon växer så det knakar..Men det är ju som det ska.

Efter det var jag, Alva och mamma till Valbo. Var in en sväng på Köpis en sväng. Mamma köpte två pyjamas till Alva i halvårs present. :) Sen var vi in på IKEA. Där blev det lite shopping för min del. Tallrikar, 2 sorters glas, ljuslyktor och lite smågrejer.
På vägen hem var vi förbi pappa och Gunilla och drack lite kaffe.

I lördags: Dop, K körde gocart med S och P. Mys på kvällen med film och godis.
I söndags: Vår 3 årsdag! *MYS*
I måndags: Hemmadag. K började jobba igen. Tråkigt..
I går: Var och hämtade våran nya stooora tv.

I morgon: Åka till Gävle och träffa Hanna och Svea på stan.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej gumman! Men nu var det länge sen jag var in på bloggen din! Kände att jag inte riktigt hann med mer än att Alva blivit 6 mån nu! Grattis Alva! =) Elvira är fortfarande lite hängig... Hon är feberfri sedan i måndags morse, men hon vill inte äta nå vidare och kinkar hela tiden. Jag tror vi måste ta en lugn dag på fredag, tyvärr. Vi har haft en jobbig helg och vecka. =( Men kanske vi kan försöka igen nästa vecka? Vi hörs väl kanske på telen, bäst att inte svara här eftersom jag aldrig går in å kikar! =) Hoppas du klarar dig utan oss på fredag, vi kommer att få svårt att klara oss utan dig dock... snyft Kramen

2008-08-20 @ 22:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0