Värme

Våren är ju bara för härlig! Det blir varmare och varmare och grönare och blommorna börjar blomma. Man vet att man har en hel sommar framför sig. Då är det härligt! Nu njuter jag verligen av att vara mammaledig. :)

Igår var jag, Alva och mamma till Sandviken en sväng. Jag var in på Systemet och handlade lite tills imorgon. Det blev en flaska alkoholfritt vitt vin till mig. Får se hur det smakar då..
Vi var även in en sväng på Dollar och Rusta. Köpte lite småsaker..

På eftermiddagen kom pappa och Gunilla hit och hälsade på. Morfar hade lite Alva abstinens..hehe

Nu ska jag och Alva gå ut på en prommis i det underbara vädret. Det är inte strålande sol men över 18 grader i skuggan. Sen blir det nog en sväng förbi mormor på vägen hem.

Älskar min lilla familj mest i världen. Dom är dom bästa som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0