Soliga onsdag

Igår var jag tyvärr inte ute i finvädret nåt. Jag, Alva och syrran gick i affärer hela dagen. Syrran skulle fixa nytt pass, så då passade vi på att göra stan i Gävle. Vi lunchade där och gick i affärer. Sen åkte vi till Valbo och gick runt där. Vi kom inte hem förrens vid 18. Jag shoppade inte så mycket, inte till mig själv iaf. Köpte present till Hanna och lilla Svea och två pyjamasar till Alva.
Kenneth jobbade sent som vanligt igår så jag fick mat hos syrran. 02.20 i natt kom K hem från jobbet. Han hade då jobbat sen 07.00 på morgonen och inte blev det nå sovmorgon idag heller. 07.00 skulle de ha möte på jobbet i morse.

Idag har jag hälsat på Anna. Fick lunch och fika hos henne. Det var förmodligen sista gången jag träffade henne innan hon ska föda!
Nu är jag hemma hos Hanna och Svea och hälsar på. Hanna ligger och ammar, så jag skriver några rader här så länge. K blir lika sen idag oxå. Tråkigt! Så jag blir nog kvar här ett tag.

Nu har hon ammat färdigt så nu ska vi ta och fika lite här.

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja men vi kan äta lunch ihop, det passar perfa det!! Har du nå förslag på vad vi ska äta???

2008-04-23 @ 19:59:02
URL: http://tiniwinisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0