Grattis!!

Ett stort grattis till Hannas och Daniels lilla Svea-Maria som kom till världen i morse!!
Äntligen har Alvas kompis kommit ut! :D Hon var såå söt!!

Idag har jag haft påhälsning av Maria.P. Trevligt trevligt! Det var ett tag sen vi sågs sist! Hennes mage hade växt rätt så mycket. Men det är ju bara 8 veckor kvar till BF för henne.

Igår var jag och hälsade på Tina och Max. Blev bjuden på god tårta eftersom det var Tinas födelsedag! :)

Var även på kalas i måndags hos Anna och Anders. Anders fyllde år då!

Det går verkligen inte bra för mig att vara nyttig! :S Kalas hit och dit. Inte för att det är någon som tvingar mig att äta onyttiga saker.. Jag ska inte skylla min dåliga karaktär på någon annan. Men nu måste jag verkligen ta tag i min vikt. Jag har många kilon att gå ner. Som det ser ut nu så blir det ingen beach 2008! :/

Nu ska jag fixa mat medans far och dotter sover sött i soffan!

Undrar vad helgen bjuder på då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0