BVC

Idag har jag varit med Alva till BVC där hon fick träffa Farbror doktorn. Han klämde och kände lite på henne och lyssnade på hennes hjärta. Allt var bra sa han. :)
Växt hade hon gjort på bara en vecka också. Nu väger hon 4630g och är 57cm lång. Förra veckan vägde hon 4490g och var 56cm.

Nu ligger hon och sover här brevid i sin babysitter. Hon har knappt sovit nåt idag på dan. När hon väl hade somnat vid 13.30 så var jag tvungen att väcka henne 40 minter senare för att vi skulle till BVC. Hon sover inte så bra på dagarna, för hon vill helst sova med min tutte i munnen hela tiden. Så gör hon på kvällarna när vi har lagt oss. Då kan hon ligga och tutta i typ 2 timmar, fast hon sover så ligger hon och småtuttat.  Och sen ligger hon med sin kind mot min tutte hela natten. Det är det bästa hon vet. Så jag förstår att hon vill det på dagarna också. Men det går ju liksom inte. Men det där kanske ändras om ett tag. Nu har hon sovit i 50 minuter och sover än. Så det är ju bra! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Stina- Jag ska till Gävle på torsdag. Hur ser det ut för dig då? Jag ska till BM 10.30 och träffa Sandra en sväng efter det.

Therese- Näe, på fredag har jag inget inplanerat. Så då skulle vi kunna ses! När och var??

Maria- Eftersom den här veckan är så gott som fullbokad så kan vi väl ses en dag nästa vecka?

2008-04-07 @ 17:02:10
URL: http://jenkiz.blogg.se
Postat av: Maria

Det går jättebra det! Hör av dig om när du har lust!

2008-04-07 @ 22:21:39
Postat av: thessan

Men vad skoj ser fram emot fredagen med lite lunch och bebis mys:)...får höras på fre då kram

2008-04-08 @ 11:03:41
URL: http://thessi66.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0