Blogga

Tänkte jag skulle snabb blogga lite innan Lillan vaknar.
Vi har varit ute på promenad. Sen var vi till Mormor och fikade. På vägen hem tog vi en liten omväg för hon blev jätteledsen när vi skulle gå. Men hon somnade innan vi ens hade börjat gå och hon sover än i vagnen. Men risken är stor att hon vaknar när som helst.

Idag fick jag henne att sova i vaggan för första gången. :) Hon sov över 1 timme där. Jag tänkte att det kanske är smart att försöka få henne att sova där på dagarna, så kanske det går att få henne att sova där på nätterna också så småningom.

Det har väl inte hänt så mycket sen sist.. Helgen var bara lugn. Igår jobbade K hela dan på Ericson. Han kom inte hem förrens klockan var nästan 19 igår kväll.

Det gick i alla fall jättebra när K och Alva var själva i onsdags när jag var på ICA och hjälpte till. I 4 timmar var dom ensamma. :) Men det hade gått så bra så! Hon hade ätit 2 gånger och sovit lite. Hon är så duktig på att äta ur flaskan lillgumman.

Imorgon kommer Sandra hit och hälsar på! Det ska bli trevligt! :) Jag har inte träffat henne på nästan 1 månad, så det är verkligen på tiden.

Näe, nu ska jag kolla till gumman om hon fortfarande sover!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad skönt att det gick så bra då du var borta, det gör ju att man vågar sig iväg igen. Hihi!!!!

2008-04-15 @ 09:37:53
URL: http://tiniwinisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0