Bekvämt?

Gör ett försök att blogga med en bebis vid tutten. Känner att jag typ aldrig har tid att sitta nåt vid datorn nu för tiden.
Men det blir väl lätt så när man får barn. Och de stunder Alva sover så måste jag städa och greja här hemma, pedant som jag är (tyvärr). Måste försöka släppa på sånt lite grann. Man måste kanske få ha lite lite stökigt hemma. Men det är såå svårt..

Kenneth har jobbat 07.00- 01.00 de senaste två dagarna och ska även jobba så hela helgen. :( Det är inte ett dugg kul att ha honom hemma så lite. Tycker så synd om honom. Han får bara sova 4 timmar per natt och måste vara ifrån Alva så mycket. Tur att det bara är för ett litet tag.
Jag var hos syrran igår kväll. Skönt att få lite avlastning och iaf kunna äta mat i lugn och ro.
Alva är inne i en lite ledsen period. Hon är inte nöjd långa stunder. Och sover inte nå länge åt gången heller. Fast det kanske hänger ihop. Lite sömn är som gjort för hon ska bli ledsen.

Annars har det väl inte hänt så mycket.
Sandra var ju här och hälsade på i tisdags och i onsdags var jag till Marre och lunchade med henne och Stina. Trevligt trevligt! Sen tog jag och Stina en fika på stan med Emma.


Ikväll ska jag också ner till syrran. Skönt att slippa göra mat. Det är så tråkigt när inter K är hemma. Sen vill ju syrran väldigt gärna umgås med Alva också.

Just  nu känner jag en inre stress i kroppen.. Men det är säkert för att K är och har varit borta så mycket. Tur att det blir som vanligt snart igen.

Nu går inte det här längre. Har fått mjölksyra i armarna och Alva börjar splattra..


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja du gumman, det är inte lätt att skriva med en bebis vid tutten heller! =) Men du knaprade ju ihop en hel del iaf! =) Tack för senast! Alltid lika trevligt! Synd bara att det inte blir så ofta! Kramkram

2008-04-18 @ 23:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0