Visning

Ja idag har jag och Kenneth varit på vår första husvisning! :) Det kändes jätte bra och vi vill ha huset. Men man vet ju inte hur det går. Det var i alla fall bara vi och ett par till där och tittade. Huset har bara legat ute till salu i drygt en vecka med, så det är kanske inte så många som har hunnit sett det.
14.30 hade vi bokat tid på banken för att se om vi kunde få ett lånelöfte. Det var inga problem för oss att få det.
16.30 var visningen. Allt kändes riktigt bra med huset. Vi talade om att vi var intresserade och hon frågade om vi var beredd att betala 1,1 miljon som huset ligger på. Vi sa att vi ville sova på saken och återkomma imorgon. Det är riktigt svårt sånt där. Vi vill ha huset, men kan man få det lite billigare så vill man ju så klart ha det. Så imorgon ska vi höra av oss om vårat bud...

Vi har ju haft besök av Kenneths föräldrar i helgen Vi har haft det jätte trevligt!
Dom kom på fredag eftermiddag också hade dom med sig vaggan som vi ska ha till lilla Bebben. Vi satte den på plats i vårat sovrum på en gång. Guud vad jag längtar efter våran lilla älskling nu. H*n gör sig påmind många gånger per dag nu och det är ju hur mysigt som helst. :D
När vi hade ätit så åkte vi till Sandviken och grattade pappas sambo som fyllde år. Det blev en rätt så tidig kväll. Alla var så trötta efter jobb och resa.
På lördagmorgon åkte dom till Stockholm och jag var hemma och julpyntade. På kvällen åt vi middag hemma hos oss. Jag hade gjort en tacopaj som var väldigt uppskattad. :)
Igår var vi tll Köpis en sväng. Jag var på jakt efter en vinterjacka, men det verkar vara omöjligt att hitta. Det fanns inte en enda jacka på mammaavdelningen varken på H&M eller Lindex. Var in på alla klädaffärer, men det fanns inte en enda jacka som passade mig. Blev ganska less lär jag säga. Det är ju inte så att jag är den första kvinnan som är gravid på vintern precis. Att det ska vara så svårt att hitta en vinterjacka som passar liksom!!
När vi hade varit i Valbo så åkte vi till mamma och Stig och blev bjuden på mat där.
Sen var vi bara hemma på kvällen, drack glögg och mös.
Imorse gick vi upp vid 7 tiden och åt frukost tillsammans innan Kenneth skulle åka till jobbet och Roger och Eva-Britt skulle börja bege sig hemmåt. Dom åkte vid 08.20. Jag var så trött så jag lade mig i soffan och somnade och sov i två timmar. Det var så skönt. Känns inget kul att behöva gå upp så där tidigt när man är ledig. Så det var skönt att få sova lite till. Jag har ju inga problem att sova jag precis.

Så har min helg sett ut. Jag är ledig i morgon med och sen jobbar jag 6 dagar i rad. *suckar* Det ser jag verkligen inte fram emot. Vet inte hur det ska gå med min rygg. Men det visar sig..

Just ja! Måste ju berätta: När vi hade varit på visningen idag så åkte vi hem till syrran en sväng för jag skulle kolla om hon kanske hade nån jacka som jag kunde låna. Och mycket riktigt så hittade hon en svart parkas i gardroben som hon hade glömt att hon hade och den passade mig perfekt. :) Så det var väl inte meningen att jag skulle hitta nån i Valbo igår. Nu blev det ju dessutom gratis. Hihi..


Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på CSI NY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0