Veckan som gått..

Var ju till Tina i Stockholm förra helgen. Det var jätte kul att få träffa henne och bara umgås. Jag kom till Stockholm vid halv ett. Då gick jag och käkade på McD. Sen gick jag och kikade i lite affärer innan jag mötte upp Tina strax före halv tre. Var in på H&M och köpte ett par mamma leggings, en body, två pack strumpor och två mössor till våran lilla bebis. Hur sött som helst. =) Var även in på Åhle´ns och köpte en liten inflyttningspresent til Tina. Vi möttes upp på stan, gick och köpte lite godis och tog sen tunnelbanan hem till henne. Gick och handlade lite och var sen bara hemma hos henne och åt god mat och mös. =) 
På söndagen tog vi det lugnt på förmiddagen. Åkte in till stan vid två tiden. Jag köpte tre tröjor och ett par mamma byxor. Jag åkte hem med halv sex tåget. Jag hade en jätte trevlig helg!!

Den här veckan har det inte hänt nåt speciellt. Var ledig i tisdags. Då hälsade jag på mamma och passade på att få nya byxorna insydda. Jag är verkligen inte den som gillar att sy. Jag har en jättebra symaskin och allt, men jag ids inte använda den. Jag åker hellre till mamma och får hjälp. Sen är det ju det där med tålarmod oxå... Går det inte bra för mig när jag håller på så blir jag galen!!

Har börjat blivit himla trött nu oxå. Jag fattar inte hur jag ska orka jobba i tre och en halv månad till! Puh.. det är redan tungt.. Har börjat fått ont i ryggen och fötterna är inte att leka med..
Jag skickade in havandeskapspapperna idag. Jag tror inte alls att det kommer att gå igenom, men jag måste ju försöka i alla fall.

K blev tvungen att jobba över idag. Han har fortfarnade inte kommit hem. Dom är och gör ett jobb på Ericson.
Så jag följde med Hanna hem efter jobbet och åt pizza med dom och tittade på Idol.
Sen fick jag skjuss hem och nu sitter jag här..
Men nu börjar det bli dags att göra kväller känner jag..


Kommentarer
Postat av: Tina

Hoppas du får igenom havandeskapet. Fattar inte varför inte alla får gå hem iaf minst 1 månad iförväg med havandeskap.

2007-11-03 @ 10:28:03
URL: http://tiniwinisen.blogg.se
Postat av: Jenny

Tina// Ja det får vi verkligen hoppas. Så tycker jag oxå att det borde vara.

2007-11-04 @ 21:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0