Söndag

Konserten var faktiskt jäklig bra igår! Det var rätt bra drag. Dom körde många gamla låtar som jag kände igen, så det var kul. Innan vi gick till Konserthuset så åt vi på Östens Pärla. Gott var det med kinamat!

Jag är ensam idag oxå. Kenneth jobbar. Vi har knappt sett varann den här helgen känns det som. Men måste man jobba så är det ju så.
Klockan tre ska vi i alla fall vara i Sandviken. Vi ska gå ut och äta med pappa och Gunilla. Pappa ville bjuda ut oss på mat. Så då är det ju bara att tacka och ta emot. Oxå ska han få farsdagspresent idag eftersom vi är i Boden nästa helg när det egentligen är farsdag. Vi ska även upp till Pärs grav och tända ljus.

Jag blir så less på min dator som inte fungerar. Det går inte att ladda den. Det har blivit nåt fel i uttaget i datorn. Som tur är så har K fått en jobblaptop. Så jag kan ju använda den. Vi har ju även den stationära datorn, men den har vi inget internet på än. Sen så är det ju mycket skönare att sitta i soffan och surfa än i datarummet. 
Så imorgon ska K ta med min laptop till firman så får vi se om det går att fixa till den.

Nu ska jag vila lite i soffan till Idol innan det är dags att göra sig i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0