Resa och julgala

Jag och K var ju upp till Boden förra helgen. Vi åkte upp tidigt på lördag morgon. Stannade i Sundsvall och hämtade upp Kenneths bror som oxå skulle följa med upp. Vi kom fram till Boden efter fyra nån gång. Då blev det middag med hela familjen. Kenneths syster med sambo var oxå där över helgen, så hela familjen var samlad.
Tog det bara lugnt resten av kvällen. Man var ju ganska trött efter en lång resa.
söndagen hälsade vi först på Kenneths gudmor, Rogers moster. Sen var vi till K´s mormor, morfar och morbror. Fikade där och pratade en massa. Dagen gick väldigt fort. På kvällen åkte Roger, Maria och Tomas tillbaka till Lycksele.
måndagen lunchade vi med Etienne, var en sväng till Luleå, hämtade vår fotölj på MIO och sen var vi hem till Lollo och Etienne och fikade.
tisdag morgon vid åtta började färden hemåt. Det var snöoväder större delen av resan, så det var till att köra försiktigt. Vi kom hem vid sju tiden.

Har jobbat ons, tors, fre och lör. Var på sexparty på fredag kväll. Det var faktiskt kul. Shoppade lite..Hehe.. ;)
Igår var vi på julgalan på Läkerolarena. Det var riktigt trevligt. God mat och bra artister. Fast det var inte riktigt lika bra som förra året. Men endå bra. Vi stannade kvar enda tills det stängde. När vi kom hem var jag hur trött som helst. Det hade verkligen varit en lång dag.
Det var såå skönt att få sova ut idag. Det var välbehövligt. K åkte och jobbade vid halv två.
En stund efter det fick jag trevligt besök av Stina och Mattias. Det var verkligen kul att träffa dom. Jag har inte träffat Stina på jättelänge. Vi drack lite kaffe och pratade. Sen åkte dom och jag åkte och handlade lite.
Har nyss gjort i ordning en smet till chokladbollar. Så nu ska jag strax rulla lite bollar..


Kommentarer
Postat av: emma

JAg vill ha chokladbollar,,, när ska vi träffas då??

2007-11-19 @ 16:32:20
URL: http://www.fraggelemmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0