Första snön

Igår kväll så kom den första snön! Det är fortfarande vitt ute, men det är på väg att tina bort. Det är ju synd på sätt och vis för det blir ju betydligt ljusare ute när det finns snö. Men slask och halka kan jag gärna slippa.

K blev tvungen att jobba idag oxå. =( Trodde inte det eftersom han inte kom hem förrens efter elva igår kväll.
Så det känns ju lite tråkigt med tanke på hur få morgnar vi får sova ut tillsammans eftersom jag jobbar varannan helg. Så självklart så måste ju han jobba när jag väl är ledig. Iof så är det här min jobbhelg, men det är ju röddag idag och då har vi stängt.
Vi kommer knappt att ses nåt idag. För halv fem ska jag ut och äta med mamma, syrran och Sussie. Sen ska vi till Konserthuset och titta på Smokey. Jag har blivit med tjatad på det. Så jag hoppas att det blir bra. Men det blir det säkert.

Nu är det dags för frukost känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0