Dagarna..

Vart tar tiden vägen? Jag tycker att dagarna går så himla fort. Imorgon är det helg igen.
Vad har hänt sen sist då? Vi var ju till Sandviken i söndags och blev utbjudna på mat av pappa och Gunilla. Vi åt på Oden. Det var helt ok där! Sen åkte vi hem till dem och fikade lite. Vi kom hem vid sju tiden och då blev jag bara avsläppt hemma för K var tvungen att åka och jobba igen. Han kom hem vid halv två på natten..

I måndags jobbade jag! Så då hände det inte mycket mer.

I tisdags var jag ledig! Då kom mamma och hälsade på. Vi var även en sväng på Dollar och ÖB och kikade. Jag hittade lite smågrejer bara. K kom hem lite tidigare från jobbet, så då hann vi umgås på eftermiddagen och kvällen.

Igår jobbade jag igen. Hade såå ont i ryggen och fötterna. Det börjar bli riktigt jobbigt nu. Att ha så här ont varje dag jag jobbar och veta att jag ska jobba i ca tre månader till känns inte kul precis. Men det är väl bara att bita ihop och ta en dag i taget.

I morse hade vi möte på jobbet klockan nio. Jag hade tänkt att jag skulle stanna kvar och börja jobba då istället för ett som jag egentligen börjar. Men med tanke på hur ryggen mår så åkte jag hem igen efter mötet och åker tillbaka och börjar ett som jag skulle göra. Det hade ju varit bra att få några extratimmar, men jag måste lyssna på min kropp.

Nu ska jag göra mig i ordning innan jag ska åka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0