Bullbak

Ja, idag har jag bakat saffransbullar. Dom blev jättegoda! =) Fick ut 74 stycken av degen. Inte dåligt det.
Men nu är jag helt slut i ryggen. Har himla ont. Men jag ska i alla fall rulla en smet chokladbollar. Gjorde ju sånna i söndags, men det blev inte så många så jag ska göra på en sats till så att det räcker ett tag.
Men sen måste jag nog vila resten av kvällen. Jag som hade tänkt dammsuga och torka golven. Men det pallar jag då verkligen inte. Inte ska jag göra sånna sysslor heller sa ju Barnmorskan igår. Så det får Kecke göra nån dag istället. Vill ju ha städat tills på fredag när svärföräldrarna kommer hit på besök.

Nu ska jag rulla bollar och sen blir det VILA!!

*mumma*

Kommentarer
Postat av: Tina

Du får inte glömma bort att vila!!!
Fast jag vet själv hur jag är... det är svårt att låta bli.
Ja nu får du allt överlåta dammsugning och sånt åt Kecke för ett tag.

2007-11-20 @ 22:07:05
URL: http://tiniwinisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0